Yesterday

Gårdagen var för det mesta riktigt kul. Firade Sonny 18 år i Gävle Mc-lokal som ligger mitt ute i ingenstans. Jag Frida och Sara fick skjuts dit av min daddy-cool. Träffade mycket trevligt people, sen drog jag Frida och Joel till Max.

Bilder finns på: jewnifer.bilddagboken.se


Ikväll ska jag till Frida och träffa brudarna - Lollo som är utomlands.
Imorgon är det måndag igen, jag är redan trött.. men jag slutar iallafall 11.45, vet inte riktigt vad jag ska göra då. Blir nog en sväng förbi um på drop in. Imorgon kväll ska jag till Joel, eller om jag hinner också till hans Farmor och gratta henne.
Förövrigt så har pappa bokat en resa till London den 8 november, jag älskar den staden, längtar!

Gör mig pigg, puss

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback