Tusen och en natt

Idag har jag bara varit hemma och chillat. Ätit god mat, druckit kaffe, övningskört lite i trafiken och druckit ännu mer kaffe. En soft dag för att vara Söndag faktiskt. Imorgon är det måndag, en lektion + skolfoto. Sen tänkte jag dra hem och städa. Mitt rum är i behov av det, golvet är vidrigt!

Förresten har jag namnsdag idag, grattis på mig.
Ida Maria Jennifer Bredberg

Nu sitter jag och kikar lite grann på televisionen. Vill ha mer kaffe men klockan är halv 9 så det är inte så smart. Blir extra svårt att sova då. På tisdag blir det träning, mer vet jag inte vad som händer i veckan. Umgås en massa förstår jag.

Puss

Kommentarer
Skrivet av: frida

taack, du som är de jennifer :D länge sen man såg dej

2008-09-14 @ 21:40:17
URL: http://fraijda.blogg.se/
Skrivet av: frida

haha jasså? ja är blind ja :D nämen va snäll du är då :D jadu, ja har lagt ner dehär med design på blogg ;)

2008-09-14 @ 21:46:37
URL: http://fraijda.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback