Måndag

Tillbringar måndagskvällen vid köksbordet, i vardagsrummet hörs skratt (mamma, pappa och Jens kikar på Rosa Pantern). Har käkat för en stund sen, innan det städade jag hela mitt rum. Nu sitter jag och smuttar på en hallon-smootie =) gött, mycket gött.

Imorgon är det idrott som står på schemat fram till lunch. Fy fan.
Sen är det en av veckans tråkigaste lektioner. Projekt och företagande, det är tråkigt för att det är svårt. Jag har inga ideér och det måste man ha i det ämnet. Utan ideér blir det inge roligt alls.

Efter skolan ska jag gymma och simma. Skönt!
sen imorgon kväll börjar en ny serie på TV4 (21:00) - Maria Wern.
Verkar bra, så då ska jag bänka mig i soffan =)

Nu ska jag sluta göra ingenting, försöka packa mig upp från stolen och göra något vettigt. Kanske läsa klart en av de två böcker jag har kommit halvägs i? Det fattas en tärning och Mig äger ingen.

Gissar på att det blir en tidig visit av John Blund ikväll. Men det väntar att se.
PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback