Torsdag

Tja bloggreaders!
Kom nyss till skolan, har engelska nu. Litteratur från Shakespeare. Engelskalektioner är sånt som får mitt tålamod att säga "NEPP! vill inte" men jag vet att jag måste vara här för att ha en chans att klara Godkänt i Engelska B. Dikten vi läser nu är fyrahundra år gammal och det är sjukt konstiga ord och meningar. "Thou" är t.ex. "You". (huh!?) Men han var duktig den där Shaken.. riktigt duktig.

"So long as men can breathe or eyes can see,
So long lives this, and this gives life to thee"

- Shakespeare



Slutar 11.45 idag. Ska stanna kvar lite i skolan och öva på talet inför imorgon. Måste ragga upp en klocka också eftersom hela mitt tal handlar om tid och klockor, så jag måste ha med mig en klocka och visa.

Ska svara på lite frågor nu
bjuder på ett par bilder först, helt olika ramar (jag vet). Tagna 2008, 2004.
See you later aligator!



Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback