Onsdag

Vaknade halv 8 hemma hos Joel, totalt slut i kroppen. Ville INTE gå upp.
Kom precis till skolan. Sitter och gör ingenting. Vi får göra vad vi vill fram till kvart i 1. KUL, jätte kul. Jag hade kunna legat och sovit nu, istället har jag släpat mig hit helt i onödan. Det är inte alltid det är roligt bara för att det är slappt. Det blir långtråkigt tillslut.

I eftermiddag har vi något medieämne, minns inte vilket det är. Klockan 15 ska jag till kuratorn, och sen ska jag nog hem och chilla. Kan ju bli en kaffe på stan också, det har ju hänt förrut.
 
Vill ha kaffe, vill ha mat, vill sova, vill bli pigg, vill gå hem, vill kolla film, vill ingenting.

Ska fila lite på en design till bloggen nu, fårse hur det går.
Men först ska jag läsa blondinbellas blogg och bli upprörd, PUSS!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback