Du har dina moln och jag har mina ord

Natten till i dag sov vi i Andersberg i Andreas och Dellans lägenhet, blev bara enstaka timmar.. fick ju ligga och trängas med Mr. A på ett 90centimetersmadrass och dessutom under samma täcke! Jag måste ha space när jag sover, annars kan jag likgärna vara vaken.

Eckerö-trippen var en riktigt trevlig tillställning!
Andreas, Dellan, Sanna och David var perfekt sällskap, och jag fick ett par skratt så att det kom något vått i ögonvrån. Ett sådant skratt som man inte bara blir glad av, ett sådant skratt som kommer från hjärtat och som ger en ihållande glädje.

Brände ca 900 svenska rikstaler på alkohol... vilket svider lite. 
Men nu har jag det ordnat för ett tag framåt i alla fall!

Min kropp är totalt slut nu, heeeeeeelt slut.
Ska bara kika lite avsnitt på SVT och kanske Parlamentet innan jag stänger för dagen.
Skönt med lov, underbart. Allting är så bra som det kan bli just nu. 

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback