Kanske var det inte bättre förr

Dagen har varit en fin dag.
Solen har låtit sin strålar lysa över Gävle hela dagen. 
Jag njuter ända in i hjärtat!

Nu sitter jag här, det doftar vanilj i hela rummet av ljusen. Mamma har nyss masserat mig och därefter placerat mig här med en värmekudde på magen, jag försöker slappna av. Få någon slags ro i mig själv. Har en envis huvudvärk och magen tycks vara orolig som att det bådade krig utanför dörren. Vad är det här? Rastlösheten och stressen växlas omvart annat och ibland vill jag bara skrika, stampa i marken och slå sönder något. Orkar inte.

Dagen har bestått av nationellt prov, fika på stan, plugg på körskolan, hem till Andreas där Fabian och Dellan va, sen hem och äta mer mat än vad magen ville ha. 

Är reeeeeeeedigt sugen på en av colaburkarna som finns i kylen. Men jag ska inte.. ska inte.. ska inte... eller jo. Jag ska. Hej och hoppla

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback