Käppar i hjulen men inget som märks

Påsken är slut, veckan är slut, colan är slut och lovet är slut.
Men lika glad, för det är jag, men gladast är nog räven. lalala..

Kom hem från Tierp igår efter att ha tillbringat ett dygn i skogen.
Träffat Andreas släkt och ätit supergod mat! Härligt var det.

Igårkväll var Nordström, Jansson, Andersson, Sjögren och Ytterbom här och hängde. Slutade med att vi låg i en hög och halvsov med enbart min röda porrlampa tänd.

Idag är det som en söndag, fast det är måndag.
Vädret är inte värt att nämnas, jag är hungrig hela tiden och imorgon är det skola. Inget jag lider av i och för sig. Jag har nyss gjort limepaj som nu står i frysen och väntar på att stelnas. Det är gott det..

Prioriterar inte bloggandet så mycket för tillfället, vilket kanske märks.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback