Frustrerande

Helgen i stora drag;
Hos Alfredssons, köra bil, kladdkaka, kattkillen, partybuss (även fast jag inte åkte med), hangloose, tyst mobil, regn och mardrömmar.

En vit helg. Så vit, och SÅ skönt. Jag tycker inte ens det är kul längre. Har mycket roligare nykter! Och mår så mycket bättre av det. Andra har ju supit så det räcker och blir över. Sov 12 h natten till lördag, vilket var välbehövt eftersom torsdagens utgång resulterade till 3h sömn + skoldag från 9 - 15. Lite sådär lagomt sliten..

NU är jag hemma. För en gång skull. Ska försöka sova hemma inatt i alla fall. Har inte gjort det sen i onsdags. Skulle vilja gå på bio ikväll men det finns faktiskt ingen energi till det.
Jag är sugen på film hemma ikväll. Börjar 13 imorgon, fint!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback