Sometimes I wanna hate you

JAG BLIR TOKIG PÅ DIG OCH DIG OCH DIG!

imorgon börjar skolan för alla mina homies förutom klassen.. Så nu sätts vardagsrutierna igång igen. Inget jag gör volter över direkt. Men lite rutiner kan vara skönt ett par dagar, sen saknar jag den spontana impulsiv-lusten sommaren bara kan ge. 

Sista året i skolan, haleluja. Men var fan ska man ta vägen sen då?!?! då måste man ju bestämma sig.. lite iaf.  Skolan är en trygghet på något vis. Man har något att gå till varje dag. Schemat i trean ser i alla fall ut att bli redigt slappt. I alla fall första perioden. Börjar 1 tre dagar i veckan. Och jag som älskar sovmorgon!!!

Kom precis hem från Lina, har varit där och käkat Tacos ikväll. Sedan kikade vi på American history X. Förjävla bra film det. Det har jag alltid tyckt. Men det blir mycket tankar i huvudet...

Imorgon har jag massa ärenden på stan. Ska betala resten av resan, vaccinera mig, möte på banken, um, byta mina för små jeans, köpa en top, luncha med Andersson och sådär. Längesen jag va på stan känns det som! blir inte så mycket av det på sommaren.

Nu ska jag äta upp mitt äpple och sedan sova, natti.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback