VARDAGLIGT

Blev för seriösa inlägg där kände jag...
måste berätta vad jag har gjort idag istället!

Belatat sista delen av Alanya-resan, så nu är det klart!! 19 september drar vi tjejer.
Har även lunchat med Andersson, bytt mina jeans mot en top, tagit första vaccinationsprutan mot twinrix , hängt lite med Bella och Elin och senare även Sara, avslutat mitt Swedbank-konto så nu har jag alla konton och alla pengar på Nordea istället, åkt buss för första gången på flera månader.

Har blivit lite bortskämd med att kunna ta bilen dit jag ska.. men nu börjar skolan och mamma kommer ha bilen. Så nu blir det lök-buss som innan jag tog körkort.. hua..

Imorgon ska jag städa mitt rum, byta sängkläder, damma ur alla hyllorna i köket, städa bilen och inte dricka cola.. lycka till Jennifer (Y)

GOD NATT!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback