"Varje dag är sig lik"

Dagarna flyter förbi. Jag gör misstag, jag gör framsteg och jag går bakåt i utvecklingen.

Igår kväll var vi in en sväng på Sommaryran. Inget att hänga i granen direkt. Men nu har jag i alla fall sett det, så nu vet jag vad jag kan klaga på. Vi avslutade såklart kvällen med att käka Max. Inte Lyxshake denna gång, tyckte att det var dags att dra en gräns. Har nämligen ätit Lyxshake varje kväll i 6 dagar nu. Och nej, tro inte att jag tänker på att det är onyttigt. Problemet är bara att jag börjar tröttna på den underbara smaken.

Ikväll ska jag ut och äta. Än så länge är det jag, Sara och Amanda. Men jag tror nog att några fler av brudarna hakar på. Kanske någon boi också, det är sådant som visar sig. När klockan slår 00:00 och den sjunde augusti övergår till den åttonde ska vi in med Sara någonstans, bara för att hon blir 18 år då. så Imorgon blir det storfest i Forsbacka! 50 pers är bjudna. Riktigt taggad är jag.

Snart kommer den största förändringen någonsin ske i mitt liv. Hoppas det sker så snart som möjligt, jag står inte ut med den här otåliga väntan. En väntan på något som har legat i luften i flera år. Äntligen.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback