Du ser i mina ögon att jag försvann för längesen

Ja, lagom trött efter en HEL-dag i Stockholm.
Gick upp 6 imorse, Lollo kom och hämtade mig, sen gick tåget 8. Gick på stan från 10 - 16, har inte gått så mycket på länge. Så nu lider fossingarna lite.. kom hem med några plagg och småsaker och 1000 kronor fattigare. Mycket trevlig dag har jag i alla fall haft med Jansson och Nordström!

Imorgon har jag en del stuffs att göra.
Ska försöka somna i tid, så jag kan komma upp i tid imorgon.

Har mycket att titta på nu.. är grymt sugen på One tree hill, men vill nog se Andra Avenyn först eftersom jag missade det igår, dessutom är det Oskyldigt dömd ikväll PLUS att brorsan kom in med "Flickan som lekte med elden" nyss och den har jag längtat efter att se. Och klockan är redan åtta och ja.. Hm... körig kväll ;) Nu ska jag äta, puss

Kommentarer
Skrivet av: sarafisen

jennifer. kan du inte komma hit imorgon kväll istället och kolla på flickan som lekte med elden. behöver sällskap så jag inte blir psykiskt sjuk också

2009-12-02 @ 20:20:02

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback