Jag kan ha förlorat min heder. Jag kan ha förlorat allt.

Hola amigos!
Söndagseftermiddag, de bästa timmarna på veckan! Eller inte..
Helgen har varit konstig. I fredags jobbade jag på Söderhielmska från 15:30 - 01.15. Utan en enda rast eller matbit. Ni som känner mig vet att jag inte klarar så många timmar utan mat och de timmarna kan ha varit bland de värsta i  mitt liv. Hur mycket folk som helst, helt sjukt. Jag stod i baren, dukade av, fyllde på dessertbordet och diskade. Allting samtidigt. Det var inte kul. Gick iväg och grinade på toaletten då och då, och sen när jag åkte hem grinade jag oavbrutet i en timme typ. Jag var inte ledsen, inte trött. Men förmodligen helt näringslös. Jag minns knappt vad som hände på kvällen eller morgonen efter.

Igår var jag ut. Frida satt och tittade på mig när jag förfestade här hemma, sen mötte jag upp dom andra på hangloose. Kvällen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag vet inte vad som händer.

Idag har jag gjort gräddkola, lyssnat på julmusik och försökt hitta julstämningskänslan som alla pratar om och som jag aldrig har känt. Tror inte jag fattar det där riktigt ändå. Men gräddcola är ju gott, och musik är alltid bra. Kroppen är fortfarande helt slut sedan jobbandet. Så jag blir bara hemma idag, skulle ha tittat på Nordströms luciafirande i stallet, men jag tar mig inte ut idag.

Skola imorgon! Det ser jag fram emot efter två veckors praktik.
Snart är året slut.. herregud.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback