KEEP IT COOL!

ÅH, en god gärning!
har anmält mig hos blodcentralen, eftersom jag är frisk som en nötkärna och har ett varmt hjärta så tänker jag börja ge blod. Dock är det ju inte säkert att mitt blod duger... men vi får hoppas! =))



Statoil hela dan, varje dag.. börjar tröttna på stället. Saknar mina homies i skolan.. gud vad jag saknar dom. Har umgåtts lite på eftermiddagen med Frida och Andersson, sen har jag tagit en chillkväll hemma med one tree hill och alldeles för många tankar i huvudet.

Imorgon ska jag nog träffa Lina, sen på onsdag tänkte jag uträtta lite ärenden istället för att toffla runt på praktikplatsen, sen ska jag masa mig dit på torsdag och sedan tillbringa fredagen i skolan. Blir en bra vecka, tagga lördag redan!! Dags att sova snart tror jag.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback