Lucia ligger i luften

Så var det fredag igen.
Har varit på Polhems luciafirande respektive Thoréns. Polhem var seriösa och Thorén var mindre seriösa. Men det var riktigt mysigt på båda ställena! Synd att inte Bauer har något firande... eller de kanske de har, men jag har inte hört något i alla fall.

Nu sitter jag på biblioteket och fikar helt ensam. Jag uppskattar ensamheten ibland, jag njuter av det. Har datorn med mig så jag ska försöka skriva lite på grafiska profil-uppgiften. Blir nog här någon timme, sedan vet jag inte vad som händer. Idol ska jag se ikväll i alla fall, och hoppas att Calle kommer tvåa så han lyckas bäst! För han är grymmast, han har det där lilla extra och det har jag aldrig sett i Erik.

Det är en underbar morgon, synd att inte vädret är det samma. Ha en bra dag!

uppt. Ändrade planer. Ska få provjobba på Söderhielmska ikväll istället.. Så där rök mitt idolmys. Men jag är verkligen glad att jag får en chans att jobba!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback