Om gud finns så är han ond, öppna ögonen...

Det är ju synd att vissa inte accepterar att alla inte är troende.
Lever vi på 1700-talet eller? Man kan ju undra..


http://gd.se/nyheter/monkmoter/1.1605080


Ett utdrag från artikeln

"Hur ser du på att svenska kyrkan tillåter samkönade äktenskap?

– Frågan är, vad är kärlek? Det är en viktig fråga. Man kan känna kärlek för sin hund. Ska man då kunna gifta sig med sin hund? Till exempel, jag älskade Derek Lewis, vår kyrkas arkitekt, men det hade inget med sex att göra. Han var min gode vän. Gud skapade man och kvinna. Vi kan inte ändra hans lag. Det finns män som vill ligga med barn. Ska vi acceptera det för att det är deras läggning? Alla kyrkor måste ledas av den Helige Ande, inte av politik."

 

 

Min fråga är, hur fan kan killen referera samkönat äktenskap till antastning av barn?

 


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Han har hel klart en poäng!

2009-12-14 @ 00:24:05
Skrivet av: sv:

Hans åsikter om samkönat äktenskap tycker jag inte han har en dugg poäng i.

2009-12-14 @ 08:52:28

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback