Top of the world

Ja, god fortsättning då.
Det blev midnattsmässa i natt med mina bästa tjejer. Det var mysigt och kyrkan var full av ljus.

Idag har jag bara vaknat duschat och ätit kebabtallrik (SÄLLAN?!?).
Tackar min kära Åby Pizzeria att de hade öppet, allt annat verkar ju vara stängt idag. Jag gillar inte röda dagar.

Ikväll blir det 18årsfest på Sörby och sedan utgång.
Kommer nog vara smockat med folk ute...

På tisdag eller onsdag drar jag och några tjejer till Åre. Det kommer bli grymt!
Jag har aldrig varit där, så det ska bli lite spännande. Dessutom kan en resa inte vara mer lägligt. Känner att jag behöver lite semester från Valbo och Gävle.


såhär galen är jag idag tror jag

Kommentarer
Skrivet av: idis

SNYGGING!

2009-12-26 @ 00:03:38

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback