Baby I don't have words for you

Och så PANG var det Fredag. Ännu en vecka har passerat, sekunder blir till timmar, timmar blir till dygn och dygnen bara rinner iväg. Jag hinner inte med någonting...

Idag tillbringade jag de första timmarna med Mr. A. Efter det drog vi till stan för jag hade dubbel körlektion. Det gick goodie, bättre än vanligt faktiskt. Avsökning och högerelgel var dagens moment, och jag är faktiskt klar med det nu eftersom jag klarade det galant. Tummen upp för mig. Dock är det låååång väg kvar till det där rosa platsiga kortet med mitt namn och bild på....

Har även hunnit med att springa på stan med Miss F och bränt lite cash. Tummen ner.
Sen drog vi hem hit, kikade på 183 dagar, åt middag och jag hann med att må riktigt riktigt riktigt illa också. Efter 21 vankade vi iväg mot Nordströms, där Andersson redan befann sig. Tillbringade dagens sista timmar liggandes i en soffa och bara chilla. 

Hemma nu, har bullat upp med äpple, singoallakakor och mjölkchoklad. Gud kommer snart straffa mig och ge mig en rejäl magvärk, som varje dag... VAD ÄR DET JAG INTE TÅL!?!?!! ska försöka ta tag i det och kolla upp det för jag står inte ut med det här varenda jävla dag.

Imorgon ska jag på äventyr.

Ska sova själv inatt... ser inte fram emot det!
PUSS & NATTI

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback