En sån underbar dag

Taaadaaa!
Sovit med världens bästa kille i natt, vi började efter lunch idag så vi fick sovmorgon. UNDERBART
Ergonomi nu, ska börja på reportaget nu. Ser inte fram emot det...
Måste till bibloteket och låna en engelskabokfan också, men jag har tydligen inte lånekortet med mig.

Helgen är planerad, så det känns skönt!
Ska ut på krogen på fredag, men ta det lungt eftersom jag ska stå på loppis på Lördag. Alla hjärtans dag då också, ska inte göra något speciellt. Mysa lite med Andreas på kvällen bara, jag har aldrig riktigt gillat Alla Hjärtans dag, alla dagar borde vara mysiga, inte någon speciell. Men det verkar bara vara jag som resonerar så, så det är väl jag som är konstig ; )

Nu ska jag mumsa i mig choklad och börja jobba, hejdå!

PS. Tacosen i skolan va god!11111!!!! D.S

Kommentarer
Skrivet av: Jullan

jag håller med dig, om de där med alla hjärtans dag! :D

likadant med farsdag o såna dagar med tkr jag.. :)

2009-02-12 @ 09:15:18
Skrivet av: linnea

helt rätt!

alla hjärtans dag är för överskattat :)

2009-02-12 @ 22:02:49
URL: http://linayerr.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback