Just dance

Min kropp saknar energi, huvudet saknar tankar och magen vill ha mat hela tiden. 
Det är en äkta Söndag helt enkelt...

Hade skiiiitkul igår faktiskt, blev tre rättersmiddag hos Sara med massa folk. Sedan sov vissa kvar där. När vi vaknade blev det pizza och städa, samt spela en jävla massa kort. Bilder finns på bdb. Nu är jag hemma, skulle ha fikat med Sanna egentligen men jag får ta det imorgon. 

Försöker läsa en konstig engelska bok... börjar ge upp. Fattar 0,00. 
Imorgon måste jag upp tidigt, för jag ska till Bergvik och köra halkbanan! Scaaary... 
jag är faktiskt lite nervös.

Kikar på the Grudge 3 nu, verkar ingen höjdare... men vad gör man?
går jag ut i köket kommer jag bara stoppa massa saker i munnen, bäst att hålla sig sysselsatt! 

Puss och hej

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback