Never gonna be good enough

Blev en visit i Uppsala idag. Med Sanna, det var trevlans!
En sak som inte var trevlans var att jag inte skulle köpa något där... men nu är jag 500 spänn fattigare för att jag råkade hitta två tröjor och mat :$  haha aja, sånt får man räkna med. Tur att det ramlar in pengar på kontot imorgon. Är skyldig mitt sparkonto några tusen också... fan också. Behöver ett jobb.

Jag svor säkert 1000 ggr när jag gick upp från bussen nyss. Jävla FITT VÄDERRR!!  (ursäkta språket)
Älsklingsgrabben kommer hit i natt och sover, I HOPE. Har saknat honom i en vecka juu!

Nu ska jag ta en dusch och sen kika film. PUSS

Kommentarer
Skrivet av: mai

okej!

typ ingenting. bara tagit det lugnt :) durå? :)

2009-02-26 @ 20:29:00
URL: http://maiiiii.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback