Too young

Idag sov jag till halv 10, innan jag hade körlektion. Lektionen gick bra, och för en gång skull lyckades jag backa runt ett gatuhörn utan att köra in i snödrivan. Ska ringa och boka halkbanan någon dag här, det går framåt.

12:45 började jag skolan. Ergonomi... det värsta ämnet justnu. Kräver så mycket tid och energi, helt ointressant dessutom. På eftermiddagen gick hela skolan till Järnvägsmuseumet och kikade på någon Högskolemässa. Tittade inte runt alls, återupplevde barndomen genom att springa runt i tågen istället. 

Blev en fika med Johanna, Lollo och Sandra senare. 
Nu har jag nyss ätit middag och ligger på sängen med två tjocka häften framför mig. Ergonomi... vill inte. Imorgon är det Svenska B och Fotografisk bild. Då ska vi på någon föreläsning någonstans.

Pusss

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback