Aggression!!

Jag är så förbannad att jag skakar. Jag skulle kunna slå sönder någon om det fanns någon i närheten. Jag är så upprörd att jag inte får fram några ord!!1111!!!! men ska försöka.. jag tänker inte sitta här och vara tyst. Aldrig i livet!

Satt och kikade runt lite på Bilddagboken, hamnade på några 93:or i Valbo. Det första jag ser är en Sverigeflagga som profilbild, en av de senaste tillagda bilderna är en bild på en tjej iklädd vit tröja, tighta jeans och hängslen som hon står och håller ut från koppen. Bildtexten till bilden lyder "kan ni gissa vilken stil det är?", kommentarerna innehåller några gissningar och sedan har personen i fråga svarat att det är skinheads-stil. Så suckar man, skakar på huvudet och konstaterar hur sorgligt det är med människor utan hjärna som uttalar sig. Jag klickar vidare, upptäcker en bild på män som sitter och skjuter, under står det att Andra världskriget är överskattat. Suckar återligen... kickar vidare, hamnar på en annan 93:a bosatt i Valbo. På hennes presentation är bakgrunden blå, texten gul och det står bland annat "Sverige Fosterland - stolt svensk!". Nu börjar det koka i mig. Hennes profilbild består av henne själv framför en Sverigeflagga. Jävla äckelunge.

Igår när jag åkte igenom Valbo såg jag att någon idiot hade klottrat på varenda busshållplats runt Valbo Centrum - Köpis. Folkfronten är klottrat med stora vita bokstäver i busskurerna. Av ren nyfikenhet klickade jag mig in på den sidan och hittade textrader som dessa; 
"Idag har dessa bytts ut mot utländska ungdomsgäng som driver runt och gör gatorna osäkra. De springer inte statens ärenden men fenomenet är inte helt olikt fogdeväldet. Det är de styrande politikerna som har orsakat otryggheten i samhället. Samtidigt skyddas de kriminella invandrarna av media som konsekvent vägrar skriva om problematiken. Den kvinna som våldtas av en invandrare kan vara säker på att hennes öde inte ses som allvarligt av samhället som till varje pris vill skydda invandrarens identitet för att inte skapa främlingsfientlighet." 
När jag gick på Sofiedalskolan 7:an - 9:an minns jag att det ofta satt klistermärken uppe på skolan. Hela Valbo är täckt av rasistiska och nazistiskt spelade planscher och klistermärken. Jag riktigt skäms för att bo här, jag vill inte stanna en dag till. 
På bussen hem från stan häromdagen satt jag på en plats där någon hade klistrat fast ett klistermärke på rutan "Moskeér i Sverige? NEJ TACK" jag suckar ännu en gång och konstaterar att jag är riktigt smart som vet bättre än att springa runt och klistra upp sådana klistermärken på bussar. Loosers.

Självklart får man tycka vad man vill, vi lever i ett fritt land. Det är en annan sak att säga det rakt ut. Och självklart vet jag att de ungdomar som angagerar sig i sådana frågor som detta enbart söker uppmärksamhet. De vill provocera och skapa uppror. Och visst fan lyckas dem, jag provoceras. De har problem med sig själv och måste skylla på någon annan. Invandrarna t.ex. Det är bara synd att de inte vet hur fel de har när de anklagar de mörkhyade för Sveriges problem. Men det bevisar bara hur okunniga och omogna dem är.

När man är 93:a går man i nian nu. När jag gick i nian visste jag bättre. Vi läste så mycket om Andra Världskriget och Nazism i skolan, jag är riktigt intresserad av den tiden i historien. Det är intressant men skrämmande och så otroligt hemskt att jag inte kan förklara det med ord. Vi fick se filmer och läsa texter som än idag sitter som djupa sår i mig. Sanningen svider, och jag undrar om de har lagt ned med Historia i skolorna nu för tiden? Dessa 93:or som har lagt ut bilderna jag tidigare skrev om kan omöjligt ha varit med på lektionerna om Andra Världskriget. Eller ska man skylla lärarna för felaktig undervisning? Jag förstår inte.

Jag önskar jag kunde nå ut till alla som har denna form av störning i huvudet...
Det jag vill få fram är att det är inte de mörkhyade som inte hör hemma i det här landet, utan det är ni idioter som gör så stor skillnade på människor bara för att man ser olika ut. Ni som påstår att det bara är mörkhyade som våldtar, misshandlar, dödar och svinar - det är NI ska ut ur landet, för det är ingen som vill ha er här. Ni äcklar mig.



Jag är stolt över mitt land, och i mitt land bor det både vita och svarta och jag är lika stolt för det. Det land som man bor i tillhör man, alla som bor i Sverige är Svenska.
Själv har jag bruna ögon och brunt hår. De första människorna bodde inte i Sverige, 
det betyder att ingen i det här landet är ren svensk. 

Vill ni döda mig för att jag har mörka ögon? Do it!

Kommentarer
Skrivet av: Linda larsson

ÅÅÅÅÅÅ JAG FÅR DAMP MED DIG HATAR alltså dom fattar ju inte heller dom tror ju att dom är as balla.. jävla 93 or. suck

2009-02-08 @ 13:47:57
Skrivet av: ida

jag finner inga ord för hur jävla vidriga och hemska dom är.

och ras spelar roll? det finns ingen jävla ras! alla fungerar vi på samma sätt.

JÄVLA idioter

2009-02-08 @ 14:54:33
URL: http://idaskalk.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

så jävla hemskt att såna fördomar ens har kommit till. så jävla pinsamt att man lever runt såna människor. tycker synd om dom som fan att de mår så dåligt i sig själva så dom måste söka sig till en grupp där de känner sig tryggare. skaffa ett intresse av nåt annat så behöver ni inte ha dessa åsikter!!! och problemet är inte skolan, det är idioterna som skolkar och skiter totalt i undervisningen. dags att växa upp!

2009-02-08 @ 15:43:50
URL: http://saralf.blogg.se/
Skrivet av: Helén

Jag skäms också. Så jävla pinsamt.AH, DAMP



Bra skrivet, skönt att nån reagerar.

2009-02-08 @ 18:33:41
Skrivet av: Lindae

Bra skrivet!!!!

2009-02-08 @ 20:41:20
Skrivet av: frida

riktigt bra, håller med dig ja :) idioter

2009-02-08 @ 21:19:06
URL: http://fraijda.blogg.se/
Skrivet av: challe

Nepp, här håller jag inte med. Visst anser jag att du har rätt i en del utav det du skriver, men inte allt..

T e.x. Ett gäng som går och förstör, det accepterar jag inte.. Skulle jag göra så i deras land?

Moske i sverige? Bygger jag en kyrka i deras land?

Böner , Alltså.. Ber jag på arbetstid?

Kommer jag till deras land så äter jag det jag får " i deras skola" Inte väjer jag bort nudlar bara för att jag inte "får" äta det.. Som GRIS här.. Dom vet ju fan inte ens vad de smakar ! samma sak som att äta ko förfan.

Hmm skulle kunna sitta och rabbla en hel del men tar sån lång tid .. Det är iallafall sånt jag stör mig på ! Visst lev här, men gilla läget och var svensk..

2009-02-23 @ 16:41:15
URL: http://charlenehaglund.blogg.se/
Skrivet av: Marcus

Jag stör mig på okunniga, indoktrinerade och inskränkta människor som vägrar acceptera vad forskningen säger och istället går efter ideologiska påhitt.



Det är idag bevisat att raser existerar, att det inte bara är hudfärgen som skiljer människor åt. Exempelvis har man funnit att gener som styr hjärnans utveckling varierar i spridning mellan olika raser och folkgrupper. Statistiskt sett skiljer sig också raserna åt i intelligenstester etc.



Genom att dessa raser existerar så har de också ett existensvärde, detta gäller även vår ras och vår folkgrupp. Vi har samma rätt att existera som exempelvis palestinierna.



Det enda sättet vi skall kunna garantera det svenska folkets överlevnad är genom att skapa ett etniskt homogent livsrum åt folket.



Därför måste mångkulturen avskaffas.

2009-06-20 @ 07:24:17

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback