You are my sweetness

Tänk så fort helgen var över..
Jag har haft fullt upp precis varenda minut. I fredags blev det fest med 5 Bollnäsbrudar, riktigt lyckad kväll! Sedan sov Lina och Jessica här, blev ca 5 timmar och sedan skulle vi upp på Loppis. Satt där 10 - 15, sålde för 600 spänn vilket är helt okej för massa skitgrejer. 

Efter loppisen åkte jag till Andreas och stannade där hela kvällen och natten. Han hade fixat riktigt mysigt, vi badade och åt god mat. Jag slocknade innan 12, helt utslagen. 

Idag har jag hunnit käka flott på Åby, dra ned till Loppisen i någon timme och hälsa på de andra som stod där, hem och käkat toast och sedan Köpis en sväng med Sanna. 

Känns i kroppen att jag inte har fått mycket vila den här helgen, men det har varit kul så det va lätt värt det! Imorgon ska jag till skolan och utvärdera Projekt Loppmarknad och sedan har jag lov. (hoppas och tror jag....)

Puss och hej

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback