You're to uncool

Sådär, då var halkbanan klar!
Det tog heeela dagen att åka till Bergvik, vara där i tre timmar och åka hem. Det var BARA killar där, men det var sjukt roligt ändå! Fast banan var full med snö så det blev inte mycket sladdande i början... men sen så =)

Ikväll har jag övningskört och hängt hos Frida med Andersson och Jansson. Mycket trevligt må jag säga. Imorgon ska jag och Andersson plugga teori på Ansans. Hujedamig.

Nu är jag hungrig igen... jag måste fan ha ätstörningar fast tvärtom, jag äter och äter och äter. Det tar ALDRIG stopp. Men men, mat är gott och jag mår bra av det. Fast ibland blir det lite för mycket faktiskt. Skulle vilja kunna bli mätt en endaste gång i alla fall..

Sitter på sängen nu, ska hyva datorn och lägga mig undertäcket och sakna Andreas som är i Stockholm/Göteborg. PUSS PÅ HAN OCH PÅ VISSA ANDRA

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback