100 % Söndag

Ja, Jennifer... vad har du gjort idag?
eeh.. ingenting :$ skulle åkt till Lager 157 men det blev inte av. Så idag har jag bara haft en äkta Söndag, till och med druckit en liter Cola så nu mår jag illa. Har fem grejer jag borde göra, skolarbeten som skulle varit inne i höstas. Jag har även en fet körkortsbok som ligger och hånar mig. Snart kommer några hit och umgås i alla fall, blir nog bara lungt och spela Neger. Ett sjukt kortspel egentligen, Neger och President - en skev samhällsskildring som har gett sitt namn till ett kortspel. Jag borde döpa om det.. det borde heta typ Gröt och Fläskfilé istället.

Nu ska jag leta efter något sött i skafferiet, ha en bra söndagskväll utan Andra Avenyn...
PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback