Nytt år

Tiden går så attans fort, jag mår illa.
Jag minns det som igår när milleniumskiftet ägde rum, det är 9 år sedan! NIO JÄVLA ÅR
Jag fattar inte, förstår inte hur tiden kan springa ifrån ens eget liv. Känns inte som jag hinner med något alls, har så mycket grejer jag vill göra och är rädd att inte hinna med det förrän det är för sent. Too late.

Nu är det ett nytt år, och jag ska försöka göra det så bra som möjligt.
Jag har aldrig haft uppunktade nyårslöften men baktanken inför det kommande året ska hela tiden vara att sluta vara någon jag inte är. Aldrig gå med på saker för någon annans skull, för att vara snäll. Jag är trött på att vara snäll och jag ger med mig för lätt. Påverkas av varenda ord människor säger, önskar jag kunde vara lite starkare.... jag ska försöka...

Gårdagen tillbringade jag i Forsbacka, först middag hos Johanna och sedan bar det av till Alfredssons där det var mycket folk. Stod ute på isen och hoppade vid tolvslaget, det pirrade i magen och jag rös i hela kroppen när raketerna fyllde himlen och mina närmaste vänner var bredvid mig. Jag rös av lycka. Som toppen på chokladen (säger man så? kanske toppen på kvällen...) kom Andreas hit och sov med mig. Mycket mysigt!

Idag har varit en äkta bakisdag bestående av Tacopizza från Åby, några avsnitt C/O Segemyhr.

Hoppas alla hade en bra kväll igår, för det hade jag. 
Och det här året ska bli lite bättre än alla andra, PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Skrivet av: Ronja

va med och tävla hos mig:)

2009-01-01 @ 16:26:58
Skrivet av: Jenny

Hoppas du får ett fint år! :)

2009-01-01 @ 16:30:15
URL: http://thejenny.blogg.se/
Skrivet av: M i m m i s | D e s i g n

Härligt motto du har i headern! :)

2009-01-01 @ 16:30:57
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Skrivet av: Pernilla

Gott nytt år!

2009-01-01 @ 16:31:58
URL: http://pbergquist.blogg.se/
Skrivet av: Alina

Hoppas du får ett bra år 2009! :)

2009-01-01 @ 16:33:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback