För mogen för att vara barn men för omogen för att bli vuxen

Nej, jag orkar inte sitta här och häcka som ni kanske märker...
jag har i alla fyllt lyckas fylla 18 år! Tillbringade kvällen med mina närmaste. Först käk på Cheers, sedan Brynäs och därefter Interpool en sväng och träffade Anden. Bästa kvällen på länge, och jag kommer sent glömma min artonårsdag även om jag dagen efter mådde åt helvete... haha, men det är väl sånt man får ta.

Idag har jag bara varit på banken och fixat lite med mina konton på Swedbank, sen blev det Koffeinfri latte med laktosfri mjölk på Waynes med hela gänget. 

Nu ska jag försöka fixa sommarjobb samt APU-plats.
Någon som har något tips? jag är i akut behov av det!

Har så slappt schema i skoan nu, APU måndagar, bara idrott på Tisdagar kl. 13-15, heldag på Onsdagar, en eftermiddagslektion på Torsdagar och hel Fredag. Helt slappt - passar mig perfekt för då kan jag lägga krut på körkortet. Vi hörs om nån vecka eller två, eller när jag orkar. PUSS

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

jo det känns väldigt spännande =) och nu börjar jag äntligen må bättre, det har varit tunga månader fram tills nu =P hur är det med dig då?

2009-01-13 @ 09:11:07
Skrivet av: camilla

vad härligt att du överlevde 18 års dagen =) du ska bara leva livet nu.. familj kan man skaffa när man blir gammal, som mig =P haha! går det bra i skolan då?

2009-01-13 @ 21:40:14
Skrivet av: Camilla

haha ja det är väl 5-6 år mellan men det hinner hända mycket på dom åren =P lycka till med engelskan. =)

2009-01-16 @ 08:59:29
Skrivet av: Camilla

jajamen jag är kvar där. skulle vara kul att göra nå annat men man blir lite bekväm när man har sina fasta tider. ska du jobba nå i sommar då? det är väl dags att söka snart för att ha en chans..

2009-01-16 @ 09:21:50

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback