Jag tar ett steg framåt varje gång mitt hjärta slår

Så var det Fredag igen. Veckorna bara rusar fram, snart är det lov.
Igår var jag ledig, tillbringade dagen liggandes på min säng, blev en del pluggande och sedan kom Anden och gjorde mig sällskap. Vi kikade på nästan en hel säsong av En ängels tålamod, det var inte igår man såg det!

Sitter på engelskan nu... jag har varit jätteduktig och svarat på alla frågor om boken vi har läst. Dibs. Rast snart, då blire macka och koffeinfritt kaffe! Tänk att jag längtar lika mycket efter det varje dag...
Multimedia i eftermiddag, inte skitkul men helt okej. Läraren är ju snygg också... eheheh nej men det där lät ytligt. Jag tar tillbaka det. 

Ikväll blir det party hemma hos Lina och Jessica. Fira att Lina blir 18 år snart.
Hela klassen kommer + respektive. Det blir kul! =)

hur jag mår?
ingen kommentar, jag får ont i magen så fort jag tänker på nästa Fredag.

Kommentarer
Skrivet av: saralf

respektive:D hahah :D

2009-01-30 @ 10:12:32
URL: http://saralf.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback