Söndag, söndag, söndag...

Ännu en gång är det denna meningslösa veckodag.
Det är hemskt egentigen hur man låter en hel dag bara rinna förbi. Som vatten genom fingrarna. Jag är så trött, så sliten och så rastlös. Jag hade kunna göra massa saker idag, men jag har en feting engelskabok som måste bli utläst. Någon egentlig energi finns det ju inte heller till att gå ut...

Igår var det i alla fall trevligt. Först Thorén, sen förfest på Nordost.
Därefter blev det lokalfesten i Valbo. Mycket folk va det!

Jag har varit vaken i fem timmar och har redan hunnit äta MAT tre gånger + fika. 
Det är sånt här rastlöshet leder till, ätande ätande och ätande... haha =)
Nu ska jag titta på Changeling, den ska tydligen vara bra.
Imorgon är det APU vilket innebär sova länge och sedan plugga lite teori för mig. Imorgon kväll ska jag ut och käka på resturang med lite folk, Sanna fyller nämligen 18 år!
 
PUSS

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback