This is how we party

Gårdagskvällen var störtskön!
Alla var taggade och glada hemma hos Lina och Jessica, sedan drog jag och Nicklas till stan och jag åt korv med jättemycket ketshup. Efter det åkte jag en sväng till John Bauer och hälsade på, höll på att somna i en soffa där. Sedan släpade jag mig mot bussen och åkte och träffade Joel en stund. Hahahah varför? ingen vet

Idag vaknade jag vid 12, sliten som fan. Har bara tofflat runt här hemma, tog mig nyss i kragen och duschade och fräschade upp mig lite. Kunde behövas! Nu försöker jag tagga om, ska iväg vid 19 I guess. Blir till Anden först, fira sanna osådär, sen blir det någon krog. Jag ska ta det lugnt ikväll, min kropp håller på att gå sönder! 

Ha det bääst!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback