bara en röra av en massa tid

Dagen har inte skillt sig mycket från veckans övrigt gågna dagar. Va på köpis med Bror och Johanna en sväng och skulle leta lite kläder, blev inte så mycket handlat. Mjukglassen är mitt bästa köp! 

Ikväll har jag hängt i Södra Bomhus med Moilanen, Andersson och Backman. Det blev mest ligga i en hög i Jimmys säng och ha Backman liggandes över benen. Oväntat. Vi spelade även en del kort.. ännu mer oväntat.

Efter att vi underhållt pojkarna i Bomhus några timmar åkte jag och Andersson mot stan. Slank ned på Sommarkväll ett par minuter och hann höra Nanne Grönv(w)alls Avundsjuk. Riktigt bra. Eller inte... nee.... inte min favoritlåt direkt. Och Nanne ser ut som en alv. Eller är det troll som har stora öron?

När jag och Johanna skulle åka till Bomhus så la gammelvolvon av vid korsningen på staketgatan mellan Kungshallen och Vasa. Thomas fick komma och hjälpa oss, sen gick den som på räls igen. Så mycket på räls en gammal Volvo nu kan gå... 22 år tror jag den är. Riktigt fin. 

Nu ska jag fixa en toast och sen ta plats i brorsans säng för att kika på någon film. HEJS!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback