Och det regnar och regnar...

Vad är det här för jävla skitväder?
Är det okej?!?!??! NEEEEEEEEEEEJ!!!!

Känns liiite skönt att om en vecka är jag på Mallorca. 
Lite högre odds till sol på den breddgraden iallafall.

:D:D:D:D:D HEJ ARNOLD!! eller ja mena. .. HEY FRIDA OCH SARA :D:D:D::D:D

I Söndags var jag hos Ida i Sandviken och käkade lunch. Eftersom hon är vegetarian så lagades maten därefter. Måste erkänna att jag var lite skeptiskt när det lagades "köttfärssås och makaroner" utan köttfärs.. Jag som älskar köttfärs mest av allt och äter det gärna varje dag i olika former. Men Sojafärsen fungerade väldigt bra som omväxling och det blev riktigt smakligt! 

Dagen har sett ut lika som gårdagen. Måste påstå att de har varit nästintill identiska. 
Vakna, titta ut. Konstatera att vädret suger. Gå sova några timmar till. Upp, iväg. Äta något flottigt och bränna pengar. Glida runt med bilen och slösa på pappas bensin. Hem till Johanna. Hem till Jimmy. Spela Neger och President med Johanna, Jimmy och Backman. Ligga i Jimmys säng alla fyra i en enda stor hög. Äta något mer onyttigt. Hem och somna alldeles för sent. VÄRDELÖÖÖÖÖST... nee dåå.. jag gillar er pojkar och flicka.


lovar att nästa inlägg ska vara lite seriösare.....

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback