Vi rör oss, ni står stilla

Igårkväll blev det Sjötorp (Johannas stuga) med Johanna, Jimmy och Backman. Vi sov kvar där, alla fyra skulle dela på tre sängar. Jag krånglade en del, för att jag tycker att en 90-säng är för liten att dela på. Så jag kom på den genialiska idén att jag och Backman skulle sova på två madrasser på golvet. Under natten fick jag ju konstaterat för mig att madrasserna såklart åkte isär. Så det blev trängas på en 90-säng ändå. Typiskt.

Jag uppskattar att bara åka iväg en sväng med ett par stycken sådär, även fast Sjötorp inte ligger långt bort. Det är endå en bit ifrån datorer och civilisationen. Tog ett morgondopp i Hemlingbysjön, 16 grader!!! Mycket uppfriskande kort sagt.

Ikväll kanske jag ska umgås eller ut på någon uteservering med Johanna, Sandra och säkert någon mer. Beror lite på hur vänligt vädret känner för att vara också. 

Nu sitter jag ute och försöker sola.. solen vägrar dock komma fram utan håller sig helst bakom molnen.

Mallorca på tisdag! hallelujah!!! då kanske jag och solen kan bli vänner igen.. för en stund.. kanske..

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback