Dina ögon kan krossa min värld

Min lärare sa idag att jag verkar ha fått allvarliga koncentrationssvårigheter.
Hm.. kan stämma, men det är inte meningen. Jag gör mitt bästa men huvudet är bara inte med. Jag kan inte sitta och koncentrera mig i mer än 1 minut, texten rinner ihop och tankarna flyger iväg. Är det någon försenad pubertet som jag har hamnat i eller vad är det frågan om?

Nationella proven i Svenska ser inte ut att ha en ljus framtid för mig. Ett HELT jävla texthäfte som ska läsas till nästa måndag. Jag har tusen andra saker att göra. Eller nej vänta nu, jag har inte alls så mycket att göra, det har varit värre. Ändå är jag mer stressad än någonsin. Dessutom känns det i kroppen som att förkylningen håller på och tar en ny vändning. Ont i halsen, huvudet och bihålorna. WOHOO

Prio ett just nu är att börja med lite förberedelser inför Engelskaredovisningen på fredag.
Skulle hellre plugga körkortet för det känns mer relevant just nu, skriva klart mitt CV inför sommarjobbssökande skulle också vara ett plus om jag hann med. Men först ska jag köra iväg till Tempo och hämta ut mitt Bankkort Visa, tänker belöna mig själv med en Cola också, aj vad ont i magen jag kommer få. 

Ja, nu var det negativt här, men så måste det få vara ibland för det är så livet är i vissa perioder. Ska slänga iväg lite mail nu, se ska jag tagga upp mig och titta på lite Yrrolklipp så blir allt bättre! PUSS OCH HEJ

UPPTÄCKTE NU ATT KLOCKAN SNART ÄR 21, JAG TRODDE DEN VAR 20.
FUCK THAT, DÄR FÖRSVANN EN TIMME AV MIN PLANERING

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback