Dyr kaninmat och kungligt närvarande

Wihooo, en ny dag av strålande sol! Blev lite sen till APU:n idag för att det var kö på Statoil. Köpte sallad, macka och dricka för FÖRJÄVLIGA 102 SVENSKA RIKSTALER! Är det okej för lite föda?
NEJ. Dessutom fick jag gräva efter en sallad som inte hade sista förbrukningsdag 16 mars. Hittade en som gick ut idag, sallad vill man förfan ha färsk annars får det vara.

Det ryktas även att Kung Carl Gustaf med fruntimme besöker Gävle idag. Så Kungen, om du läser detta; Kika förbi hos Trycktrean vettja, jag skulle behöva några guldpengar! : )

Kan dock inte ta Kungafamiljen seriöst utan att tankarna vandrar iväg till Hey Baberibas tolkning. Hörde nu på radion att Kungen ska smaka Wiskey i Valbo, det är ju statuuus. Förresten tycker jag inte man ska göra sådan stor skillnad på individer emellan, alla är ju lika mycket värda har jag hört... (?) ppsht, bullshit!!!

Ännu en dag med P4 dunkandes i bakgrunden, men jag trivs här. Kommer sakna stället efter imorgon som är sista dagen... Puss på Torgny och alla andra gubbar! Sitter och redigerar ett indesign dokument nu som ska bli en pdf, och jag tycker faktiskt att det är riktigt skoj :D

Be happy!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback