Ibland är livet en dans på tulpaner!

Jag är ju så duktig på att klaga på allt och lite till, så nu ska jag göra tvärtom med risk för att bli en tönt! (mangeduva)

Vaknade imorse, solen lyste in i rummet bredvid rullgardinen, det var alldeles lagomt varmt och jag var riktigt utsövd. Började dagen med ett leénde på läpparna. Bredvid en person som jag faktiskt älskar på riktigt, en grabb som alltid får mig att skratta, alltid lyssnar på vad jag har att säga, alltid är glad och alltid finns för mig - Andreas!
Vi låg kvar länge och gosade i sängen, sedan släpade vi oss upp och jag lagade fiskpinnar med mos. Han vågade dock inte äta av det... upptäckte även att vi hade ett fridgepack med Coca - Cola i kylskåpet, ännu ett leénde. Vid 13 gick vi ned till bussen. Jag studsade runt som en boll - full av energi från solen. Den tunna jackan åkte även på idag, dock tänker jag leta efter en ny och förhoppningsvis köpa en idag när jag slutar.

Sitter på APUn nu och längtar redan tillbaka till sängen med Andreas. Jag slutar väl om 2 timmar cirkus, då ska jag förhoppningsvis möta upp Frida på staden. En fin flicka det förresten! Att hon står ut med mig år efter år, fårse om hon gör det även när jag är såhär uppåt som jag är idag! ehehehheh

Fick även ett sms av Dellan nu som berättade att Eckerö är bokad tisdag 7 april. Jag, Dellan, Andreas, Sanna och David tror jag det blir. Blir nog en trevlig resa =)

Idag kan ingenting göra mig irriterad och nedstämd. INGET!!!

Kommentarer
Skrivet av: frida

Gillar dig ja!

2009-03-18 @ 23:24:31
URL: http://fridaasjogren.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback