Party poker

Det blev kommunalen i Valbo igår. Mycket trevligt folk, dock för mycket blod och poliser... dem tog även min ALL min dricka, och det är INTE OKEJ! Ingen idé att vara 18 ju, allt är ju endå olagligt i detta samhälle. Men jag är inte dummare än att jag förstår att de måste sätta någon slags gräns för att förhindra alkoholmissbruk hos ungdomar. Tycker dock de kan koncentrera sig på de minderåriga. Fanns en hel del 93:or som hade fått i sig för mycket. Till exempel.

Söndag idag, ingen idé att jag ens nämner vad det innebär.
Sitter och försöker komma igång med förberedelser inför morgondagens Svenska Tal i Nationella proven. Det står ganska still tyvärr.

Börjar 1 imorgon, hoppas jag får nattligt sällskap. 
Beck ikväll, puss på Gundvaldan!





Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback