Ser det ut som jag blir glad av detta väder eller?

Körlektionen gick inge vidare alls. Det var som att något störde mig och det bara kröp i kroppen, att koncentrera sig var omöjligt. Ergonomiprov vid 1, som att det gick bra då? Nej. Det gick åt helvete det med. Hade myror i kroppen och det kliade på insidan, dessutom skulle vi skriva för hand, vilket jag inte gör så ofta då jag går på Bauer. Fick feting ont i handen och satt och hoppade med benet hela tiden, är det ADHD som börjar yttra sig eller? Känns fan så.

Hemma nu, men huvudet är nog och skriver teoriprov. Helt inne i högerregeln, övergångställen, utfartsreglen och gud vet allt. Jag vill bara ha det där jävla körkortet nu, jag har inge tålamod längre.

NEEEEEEEJ!!! jgirwbhjrAGRWwpoo

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Men vad är det för nå? =) Aldrig hört talas om tidigare..

2009-03-03 @ 18:20:54
URL: http://lacamela.blogg.se/
Skrivet av: Camilla

Vad roligt det låter =)

2009-03-03 @ 21:30:50
URL: http://lacamela.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback