En glad-i-magen-dag

Sitter i en skön kontorstol och lyssnar på Mikael Sanner på Radion. Han jobbar även på JB, han är en kul kille! P4 är dock inte den kanal jag skulle välja att lyssna på om jag fick bestämma. Men eftersom medelåldern på min APU-plats är cirkus 50 år och jag är den enda här utan snopp så har jag nog inte så mycket att säga till om. Just nu spelas "Till havs" och jag tänker bara på Pettson & Findus. Det där när Pettson skulle köpa mjöl men det var punka på cykeln eller hur det nu var. Det känns som det var några sekel sedan jag tittade på Pettson, men åt minstonde 10 år sedan.
    Vid fikabordet satt gubbarna och drog massa sexskämt och snackade om när de sket sist, jag tittade ner i min kaffekopp och stängde av öronen - de har så dålig humor! En av gubbarna berättade för mig att han gick igång genom att titta på stora tryckmaskiner. Hade jag frågat? Nej.
    Ett plus är att jag hade en snygging bredvid mig, en annan praktikant med årsmodell 87. Dock hade han en röd keps som var böjd i skrämen (inte okej)... typiskt.

Ska skicka iväg visitkorren till ett företag nu, om en timme kommer mamma och hämtar mig för lunch. Gottit!

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

sv:

Visst äre jobbigt? :(

Vafan, jag har inte råd å hålla mig mätt! haha!

Som du säger, det finns liksom inget stopp.



och hörrudu, du borde kanske se över om det finns nån annan apu-plats att få tag i? det där lät inte nyttigt för själen hahaha.



kram!

2009-03-02 @ 12:44:16
Skrivet av: Camilla

Var har du din praktik? =) Haha!

2009-03-02 @ 21:13:39
URL: http://lacamela.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha :) ja alltså, filmen var jätte bra. man måste väl ha lite inblick i vad som har hänt på riktigt, det var väl ingen fakta film direkt, och du förstod ju vad den gick ut på :) så jag rekomenderar den faktiskt :)

2009-03-02 @ 21:59:23
URL: http://mthla.blogg.se/

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback