Vidriga jävla äckel...

Josef Frizl - världens vidrigaste man

Han symboliserar världens all ondska och hat, han symboliserar det oacceptabla
- det äckligaste av allt.
Det får aldrig bli okej att sådana monster som Fritzl går lös. Sådana som honom är inte värd livet, och absolut inte döden heller. De ska torteras MEN hållas vid liv. Josef Fritzl ska plågas varje sekund till hans sista dag är kommen. Dödstraff är inte aktuellt, i detta fall krävs något värre. Jag tror nämligen inte att döden är det värsta tankbara straff, vad som händer efter livet är ju oklart. Vem vet hur vackert och fridfullt det tillståndet är?

Idag inleds rättegången mot mannen utan hjärta. Det råder stor uppståndelse i Österrike.
Dock är han inte värld all uppståndelse han orsakar, han är inte värd värdigheten och heller inte intrigiteten. Idag är han världens mest skyddade person. 100 poliser bevakar honom, det råder flygförbud över staden och inga obehöriga får äga rum i rättsalen. Ibland kan man ju ifrågasätta rättigheterna...


Jag tänker följa varenda minut genom aftonbladet.se:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4655830.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4656205.ab


Jag övervägde för en stund att publicera en bild på världens vidrigaste man, men jag bestämde mig för att han inte är värd att pryda detta inlägg. Hatet jag känner är abnormt.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback