Dagligt

Sitter fortfarande i skolan. Klockan är snart 16. Det är nästan helt kålsvart ute. Ser riktigt kallt ut. Tur att jag har bilen så jag slipper gå till bussen. Räckte för flera veckor framåt att jag åkte buss igår, hua.
Ska snart packa ihop datorn och sticka här ifrån. Ska vara hos pappa hela kvällen och äta mat o så. Sen hämta mamma vid 9 och åka hem. Blir en slapp kväll, och jag tror att min kropp behöver det.

Har tagit vaccinationssprutan idag. Så nu kan svininfluensan försöka fastna på mig hur mycket den vill, utan resultat. Börjar få riktigt ont i överarmsmuskeln, men det hör ju till har jag hört. Hoppas jag slipper feber bara.

Är så täppt i bihålorna eftersom jag glömde min käre näs spray hemma idag, så det är riktigt tungt i huvudet.

Nej, ska skriva klart Historiauppsatsen nu (som jag skulle ha gjort för en månad sen typ... blir så trött på mig själv) PUSS


Förra årets höst

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback