"En idiot som flippar ur totalt"

Igår eftermiddag åt jag Tacos i myshuset. Mycket gott och mycket mätt blev jag.
Senare på kvällen var jag som vanligt ute och gled med mina vänner.
Vi var till Sandviken, tankade och köpte choklad. Eller i alla fall jag. Som vanligt.

Sovit 11h i natt! Skööönt men mår inge vidare nu.

Imorgon har jag bjudit hem mina snyggingar på middag!
Det är något jag ser fram emot, speciellt maten ;) heheh

Ska till banken imorgon med UF-företaget. Får se om jag sover på Gävle strand i natt. Men det är ju osis att det inte går några bussar därifrån och jag är ju en av de lataste!


Dagens låt:


Kommentarer
Skrivet av: Johanna Jansson

Ser du inte speciellt fram emot att jag kommer? ;D

2009-11-20 @ 10:03:31

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback