Nothing else matters

FY SJUTTON VAD JAG HAR FRYSIT HELA DAGEN!!!
Det är så kallt inne på Satoil, eller iallafall när man måste vara ute på lagret halva tiden. Så isans kallt. Varje dag jag har kommit hem så har jag behövt duscha på varmaste tempraturen i en kvart för att få upp värmen igen. Ska det behöva vara så?

Idag har jag fått tvätta tre stycken hyrbilar i auto-tvätten. Har aldrig gjort det förrut, så det var lite småläskigt. Hade iallafall den andra praktikanten vid min sida, och hade inte han varit med så hade jag aldrig kommit ihåg att skruva av antännerna eller fälla in sidospeglarna. Hahaha, fick göra det när tvätten hade börjat. Fick en liiiten dusch kan man säga. Men kul har jag.

Fixade idag så jag får börja 9 om dagarna istället för 8 som blev bestämt igår. Så nu kan jag återigen sova till halv 8 om monarna, vilket är lite skönare. Torsdag och fredag kvar nu, sen återstår ju visserligen 6 veckor men det är några veckor skola emellan. Saknar mina pluppar i klassen!

Ska iväg till myshuset nu, längtar efter fikat och flickorna!
Ikväll tänker jag försöka hålla mig inne och sova tidigt, riktigt tråkigt alltså. Puss

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback