Sorry seems to be the hardest word

Varje fredag tänker jag; "undra vad som händer denna helg"
Och varje måndag tänker jag "ja, det trodde man inte i fredags.."
Varje helg har en egen historia. Samma sak varje vecka.

Sitter i skolan nu,  börjar om 20 minuter. UF, alltid dessa UF-lektioner.
Börjar tröttna på det.. så mycket att göra! Affärsplan, webbsida, bolagsstämma, grafisk profil, redigera bilder och så vidare...

Vad har denna vecka att erbjuda då?
En jävla massa plugg ikväll, tänk att jag JENNIFER BREDBERG ska plugga på min fritid. Unbelievable!! Det har jag inte gjort sedan nian. Har historiaprov imorgon, och om jag ska kunna få godkänt i kursen måste jag klara det.

nej, Puss på er!

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback