Vad gör du med din söndagsmorgon?

Söndag söndag söndag.
Allmänt trött och less, och nu börjar det mörkna ser jag.
Har sovit på Gävle strand hela helgen, skönt.

Helgen har varit fullspäckad! Middag här i fredags, igår blev det arbetsintervju hos Söderhielmska, sen Kyrkogården en snabbis, sen hem, äta pizza hos Lollo, till Nordström, tillbaka till forsbacka och hämta upp Reines polers och skjutsa till Heartbreak, hem till Challe, iväg till Kilafors och Norrfly (tog skitlång tid för att vi var två fulla bilar och alltid skulle någon stanna och kissa), tillslut kom vi fram och hela gänget gick igenom hela huset. Nu är jag stolt! Jag har gjort det! Jag älskar det där huset, trots att det skrämmer mig så jag blir tårögd. Mystiskt.

Efter Norrfly rullade vi hem mot Gävle igen. Drog upp till Challe och Blomman och satt där ett tag och sedan åkte jag hem hit och sov. Trött som en stock!

Nu ska jag bara klä på mig, sen möta upp Lollo och Mika på max!

Ska försöka ta det lugnt idag, känner att jag behöver det. Skola imorgon. Puss

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback