You think I'm blind but I got eyes to see

Så trött så trött.. behöver sova, behöver vila, behöver sova ännu mer.
Praktik på Statoil från 09:00 - 14:00.. inte många timmar men gud så jobbigt det är. Springa ut och in, lyfta tunga backar och lådor. Känner i kroppen att jag inte sov så mycket i helgen som jag brukar göra heller, så den här veckan blir nog extra tung. Fast jag har tagit ledigt onsdag och torsdag (ehhehe). Onsdag är det planerat att åka till Stockholm, torsdag tänkte jag vara i skolan och fixa lite nödvändiga prylar.

Ligger i sängen och halsar Julmust ur en alldeles för stor flaska. Spillde nyss över hela tröjan.. så typiskt. Ska klicka igång ett till ansnitt One Tree hill nu. Blir en tidig kväll, puss

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback