En värld av idioter

Ligger på brorsans säng nu och försöker samla kraft att resa mig. Jag och pappa har nyss tryckt i oss Kycklingkebab och hua vad gott det var! Jerra sov hos mig i natt, så jag har sovit lungt och tryggt iallafall.

Har varit till Hälsocentralen och dom har tömt mig på blod tror jag. Det var lite läskigt och jag höll på att svimma när jag skulle resa mig upp från bristen. Så jag är lite yr och galen nu. Men jag måste hylla Hälsocentralen i Valbo lite tror jag.. dom har aldrig lyssnat på mig så bra som dom gjorde idag. Dom tog mig på allvar. Visserligen fick jag kämpa för det men nu har jag lämnat prov för allt man kan lämna prov för. Nu jävlar ska det bli ordning på mig!

Ska åka till Gävle strand och möta upp pappa, som redan är där. Ska hjälpa honom med lite grejer i lägenheten, det blir nog nice!

Utgång ikväll? tror så.

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback