I gotta feeling

Idag började min APU. Har inte lyckats fixa någon plats hittils, trots att jag har haft hela hösten på mig. MEN mina vänner, idag tog jag mig i kragen och ringde ett litet samtal, tänk vad livet bara rullar ibland, så jag lyckades, på FÖRSTA, försöket få praktik på Statoil Hagaström alla 7 återstående praktikveckor. DUKTIGT VA??!??!?!?  Sånna där små saker är svårt för mig, att ta tag i det liksom. Även fast det är hur enkelt som helst... så Jag måste få skryta om det när det väl sker ;)

Men skola var det som gällde idag, har fått måla och göra annat slavgöra som lärarna inte vill göra. Lika blir det imorgon, men det duger. Onsdag, torsdag och fredag ska jag va på Thorén och "praktisera" i deras fik. Det blir nice.

Imorgon ska jag vara i skolan 12 timmar!! Ska dit 9 på morgonen, sen är det Öppethus från 18-20 så man kommer väl inte därifrån förrän 21. Men jag ser fram emot pizzan som det bjuds på, så det är lätt värt det! hiih


Känner att jag bara måste nämna det.... jag måste.... eller?..... jo jag måste..... Imorse när jag gick upp var det vitt på marken och taken. Och behöver jag ens nämna vad jag tycker om det? JA JAG MÅSTE DET!! annars är det som att jag tycker att det är okej med detta jäääävla väder, snö som dräller ner hur som helst och geggar ihop sig på marken och blöter ned mina små tår. FÖR DET ÄR FAN INTE OKEJ!! så.. nu har jag fått det sagt. Godnatt

Kommentarer

Här kommenterar du inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback